zondag 27 november 2011

ZONDAG

Wat een heerlijk dagje vandaag!
Echt zo,n lekkere (pyjama) zondag , gordijnen dicht, houtkachel en kaarsjes aan.
thee drinken met mijn beste vriendinnetje , lekker knutselen aan de surprises voor school.
thee met wat lekkers erbij en ik ben ook nog druk bezig geweest met sint cadeautjes (loop een beetje achter op schema)

lekker knutselen op de grond voor de houtkachel!!



dit kregen wij vroeger thuis al en dat was voor ons een echte tractatie!!
kaakjes met hagelslag,pasta,of pindakaas.
mijn kinderen zijn er ook gek op en om eerlijk te zijn ik ook.
de kaakjes met pindakaas waren deze keer wel erg bijzonder die hadden ze namelijk zelf gemaakt.
 


De potten zelfgemaakte pindakaas!!
De kinderen logeren ivm met mijn werk regelmatig bij mijn ouders
en deze keer hebben ze zelf pindakaas gemaakt,hoe leuk is dat!!
En lekker dat het is!!
zo goed ook om te weten dat ze het er zo fijn hebben en dat je ouders er altijd voor je zijn.!!!
Het is soms een klus om alle ballen hoog te houden en dan is het zo fijn om te weten dat je lieve famillie en vrienden hebt die er altijd voor je zijn.

 

Een tipje van de sluier!!
na 5 dec. meer!!!!


En nu nog even lekker op de bank en dan is de zondag alweer bijna voorbij,maar na zo,n lekker dagje kan ik er weer de hele week tegen.

Oja bijna vergeten ik ben druk bezig met een give-away,
Duurt niet lang meer dus.......hou me in de gaten!!!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten