woensdag 25 april 2012

DAAR WORDE GE BLIJ VAN...

Een spelletje doen met mijn zoon (komt niet zo vaak meer voor)


Mijn bestelling van .vanmarieke met tada HET BOEK,fijne masking tape en de super goeie lijm!!
En oja ook nog flock folie




Mijn nieuwe kaarten rek!!
De eerste had ik al maar de mooie lange smalle heb ik gister gescoord bij Haar en o wat leuk persoonlijk opgehaald,Voor het eerst dat ik een mede blogger in het echt heb mogen ontmoetten erg leuk maar ook best grappig dat je ergens voor het eerst komt,maar toch weet hoe iemand en haar huis er uit ziet.
ik ben er blij mee!!!



Voor de foto staat ie even op de kast,maar ik ga hem natuurlijk bewaren voor ons nieuwe plekkie.
De popjes vond ik weer tijdens mijn verhuis opruimen en maakte ik een paar jaar geleden.
En 1 van de ruil sleutelhanger van merula (de andere zit aan mijn sleutel bos ;-))


Het zpagettie garen dat ik bij de Hema vond.
De rood witte had ik al.Ik denk dat ik ze samen ga doen en het kleed maak.(er zitten 2 patronen bij tas en een kleedje)


Mijn sprei wat steeds groter word!!



Mijn groeiende aantal volgers (met 100  weer een Give-away ,zoek gewoon een excuus haha vind het gewoon zo leuk om te doen)
Alle fijne leuke en grappige reacties (zit soms hard op te lachen)
De zon die steeds meer te voor schijn komt.
Zou de lente nu dan echt komen??


21 opmerkingen:

  1. Wauw wauw wauw wat word je kleed mooi zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zoooo, dat ziet er allemaal geweldig uit! Ik zag het boek in de Flow, is het leuk? Maar ja, met een zoon heeft het niet zoveel zin om 'm te bestellen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk die fotorekjes! En de Zpagettie heb ik gister ook gekocht bij de Hema. Wat ga jij ervan maken? Ik ga denk voor een rond kleedje. Groetjes,
    Mariël

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt super mooie kleuren heeft dat nieuwe kleed. En de kaartenrekjes, ook helemaal super. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi zaken! Gaaf zeg dat sprei wat je aan het haken bent! Ben nu al benieuwd naar het Zpagettie-kleed.
    xoxox

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die sprei gaat prachtig worden,met al die kleurtjes! Leuk fotorekje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Amai, daar worde ge echt blij van!! Wat een heerlijke foto's, het genieten spat er van af!! Ik lees dat ik gauw naar de Hema moet, he bah, wat vervelend nou..;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zoooooooooooooo nou daar worde-ge- en-ik-ook blij van ja !
    Die kaartenrekken, hebbuh haha!
    En je sprei, wat knap zeg en zo heerlijk vrolijk !
    x Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. o wat een heerlijke spulletjes weer! Ik had de collectie kaartenrekken ook al bij haar gezien, leuk joh. Friesland is een beetje ver alleen!
    Ik kwam hier in de stad ook een keer een bekende blogger tegen (ik zal geen naam noemen...). Ik schrok echt even een beetje, net zoals je een bekende nederlander zomaar tegen komt. Ik zat veel te lang te twijfelen of ik haar nou zou aanspreken of niet en toen was ze alweer weg. Ahum... tja okee. Best sneu he?
    Ik heb trouwens ook al leuke complimentjes gehad over m'n nieuwe slinger hier in de kamer!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die rekjes zijn echt gaaf! En je sprei wordt echt mooi!!
    Leuk zo'n vrolijk bericht!
    Geniet ervan!

    Liefs Sadie x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ha, ha Bien, had je nog geen masking tape genoeg?
    ik herinner me een logje...
    Leuke spullen, om blij van te worden, wat je zegt.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh wat heerlijk hè, masking tape :-))) je kan er toch nooit genoeg van hebben haha. Wat wordt je gehaakte kleed ontzettend gaaf zeg en die kaarten rekken, allemaal leuk leuk leuk. Ben heel benieuwd hoe je nieuwe plekje er uit gaat zien, moet wel heeeel gezellig worden.

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heerlijke dingen allemaal. Ik word ook altijd zo blij van flockfolie!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. en ik ben ook blij!! Ik kreeg vandaag heel fijne post en ik blog er morgen over. Enne...die vlaggenslinger...ik hoopte erop;-)!! jipie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat maak je mooie dingen! Het is echt genieten hier, op jouw blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ik help je naar de 100:)
    leuke blog heb je! vanavond eens even lekker lezen...

    BeantwoordenVerwijderen
  17. 'k Zie heeeel veel leuke dingen!!!! Masking tape.. gehaakte-deken-in-wording.. leuke kaarten.. leuk kaarten-rek en ook je behangetjes vind ik errug leuk!! Vooral die vintage!!
    Groetjes, Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Jenga!!!!! Dat wordt hier ook graag gedaan!
    Dat kaartenrek had ik ook graag gewild, maar ze zijn al allemaal weg...
    Snik!

    Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuke sprei! Ik word er helemaal vrolijk van!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik moest glimlachen bij je opmerking over de E6000 lijm :-). Ik vind dat ook, dat is echt keigoede lijm! Leuke blog!

    BeantwoordenVerwijderen