vrijdag 27 april 2012

ZPAGETTIE GEDOE EN FLOCK VREUGDE

Ik weet niet wie er heeft bedacht dat haken met Zpagettie leuk is ,Maar mijn handen vinden in ieder geval van niet ;-)
Dus....het ronde kleedje is van de baan  en het word gewoon een rechte in simpele vasten.(en dan nog vind ik het niet echt grappig,maar ja de kleuren zijn zo mooi en ik ben nou eenmaal geen opgever)
Ik denk dat ie mooi zo zal staan op Fay haar toekomstige nieuwe kamer!
(mocht ie ooit afkomen haha)



Waar ik dan wel weer erg blij van word , is flock folie en zo maakte ik dan ook 3 t-shirts voor Fay.


Een vogeltje..


Sterren...



En wat vrolijke vlinders...(allen uitgekozen door Fay zelf)
Er staat ook nog een hondje op haar verlanglijstje,dus dat zal de volgende zijn.

14 opmerkingen:

  1. O, te grappig weer: ik blog ook net vandaag over t-shirts applicaties.
    Die van jou zijn ook leuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi dat flock folie!! Kan je fijn eindeloos mee creeren. Leuk!!! Goed weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tja, het is ff doorzetten met de zpagettie. Ik heb een houten haaknaald misschien dat dat scheelt. En proberen een beetje los te haken. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. jaaaaa leuk die 'flockies'!
    oh dat zpagetti haken, ik heb ook zo een hele dikke houten haaknaald maar nu het "ding" af is heb ik werkelijk geen idee wat ik ermee moet, zo lelijk vind ik het, het lijkt niet eens op een kussen... weten we ook weer hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaf die shirts! Goed te horen dat zpagettie hard werken is, kan ik alvast gaan trainen! ;)
    Fijn weekend alvast!
    xoxox

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Flock geeft mij ook altijd veel vreugde. Instant. Leuke shirts, vooral die vlinders.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou ja zeg... ik kom net terug met 4 van die mega rollen spagetti van 't Kruidvat.
    Om er een ROND kleedje van te haken... Ik waag toch een poging, maar zal mezelf nu geen
    watje vinden als het niet lukt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Kramp in je handen krijg je ervan, na elke toer zpagetti even wat anders doen.....
    Ik haakte voor mijn zusje een enorme lampenkap, blij dat het af is. Doe mij maar katoen en naaldje 2,5!
    En ja, flockfolie! Ik ben ook groot fan!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zpagetti-haken heb ik één keer gedaan.. ik snap wat je bedoel :)) Maar zo'n groot rond kleed voor op de vloer is toch wel gaaf hoor!! Misschien af en toe toch die dikke draad weer oppakken!! Fijn weekend! Liefs, Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw, die shirts zijn mooi zeg!! Ik heb wel al flock-folie in huis, maar nog niets mee gedaan. Bedenk je de ontwerpjes zelf of haal je ze van het net?
    Dus, zpagetti is lastig. Fijn om te weten, het leek me namelijk heel makkelijk. Maar eigenwijs als ik ben, ga ik het binnenkort toch een proberen, hihi. De kleuren die je hebt uigezocht zijn idd prachtig bij elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. gezellig hier! ik vind het haken wel leuk haha! succes! mooie kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ben ook nooit verder gekomen dan een appelmoespot een 'jasje' te geven van zpagetti... veel te zwaar ! Flockfolie moest ik ook maar eens proberen. Dat heb ik nou nog nooit gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik dacht al dat ik de enige was die zpagetti niet fijn vind om mee te werken. Ik blijf het leuk vinden om te zien, maar zelf, neen dank u! Erg leuk geflocked! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Flock folie, nog nooit van gehoord! Maar ik zoek het meteen op! Want wat geweldig! Jouw blog maakt me altijd zo vrolijk en is zo inspirerend!!!!!! :)

    BeantwoordenVerwijderen