maandag 14 mei 2012

HOME SWEET HOME(special edition)

Deze week een home sweet tuin eigenlijk en dan niet eens bij mij maar bij mijn ouders!!
Daar staat op dit moment namelijk iets heel speciaals,door mijn vader gemaakt!!

Dit en volgend weekend is er in onze gemeente weer een open atelier route waar mijn vader ook dit jaar weer aan meedoet.


En naast dat je een kijkje kan nemen in zijn atelier 

Is er in de tuin ook al wat moois te zien!



Het is op de foto niet zo goed te zien maar ze zijn dus heel groot.




Het is een waanzinnig gezicht en menig fietser zit dan ook achterstevoren om te kijken wat daar staat.

Op zijn blog kun je het hele proces van het tot stand komen bekijken!!
En natuurlijk zijn schilderijen.

En woon je in de buurt?? kom dan zeker langs!!

15 opmerkingen:

  1. Ga ik doen! Sinds je in een eerder berichtje over een schilderij van je vader vertelde volg ik zijn blog ook. Superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat vrolijk, al die kleurtjes! En wat leuk dat jouw vader zoiets maakt! Fijne maandag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Allemachtig, wat gaaf! Echt heel er mooi! Lekker vrolijk, een beetje de efteling dicht bij en dan heb ik het nog niet eens gezien! Na, maar het kan dus nog.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het prachtig, zo leuk met al die gekleurde ballen erom heen. Ik woon helemaal niet in de buurt, dus van kijken zal niets komen...maar wil je mijn complimenten doorgeven?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind dat soort dingen altijd hartstikke leuk om te doen!
    Leuk hoor, zo'n creatieve papa (heb ik ook!).
    Ik kom er zo steeds meer achter dat er enorm veel leuke dingen zijn in Friesland trouwens... hier in de regio (Arnhem) is dat toch iets minder vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. En ik maar denken dat alle leuke dingen in het zuiden van het land gebeuren, niet dus....
    Leuk zo'n creatieve vader en mooie dingen ook trouwens hoor!
    Fijne week.
    Ymie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ooooh die balletjes in het gras!! GEWELDIG!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat gaaf!! Wat zul je trots zijn op je vader.
    Ik woon verre van in de buurt dus helaas blijft het voor mij bij deze mooie plaatjes. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo vrolijk !!
    Dat creatieve heb jij dus duidelijk niet van een vreemde...
    x Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat ontzettend gaaf en mooi!!!
    Het creatieve zit duidelijk in je genen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo kleurrijk, zalig, dit zou ik wel eens in het echt willen zien, het is nu al de moeite.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo kleurrijk en mooi! Echt waar.
    Zijn er nog geen fietsers van hun fiets gevallen? :p

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een vrolijk gebeuren!! Coole papa hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk zo'n creatieve vader, ziet er prachtig kleurrijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen