maandag 9 september 2013

HOME SWEET HOME !!!


DE KAST!!!

Tja die fantastische kast die mijn moeder vorig jaar voor mij vond!!


Die was dus bruin!!
Maar nu..........





Na 2 weken van schuren,gronden en aflakken (niet door mij natuurlijk,maar door mijn lieve papa met hulp van lieve mama en leuke man!)
En leven in de rommel (wel door mij :-))

Is de kast nu ........







WIT!!!!!

Oh man ik ben er zo blij mee!!!!
Ben nog niet helemaal tevreden over de inrichting ervan,maar ja dat komt vanzelf wel :-)

En eigenlijk wil ik er nu wel een kleed voor hebben .
(op de grond dus en niet zo als mijn broertje zei :oh zonde dan zie je de kast niet meer :-))

Meer binnenkijkers zien? Neem dan es een kijkje bij barbaramama

Nog 1tje dan :-)




38 opmerkingen:

  1. oooooooow gaaf!
    Toen je de kast nét had, dacht ik... laten zo.
    Maar nu ik 'm wit zie..... yep dat is écht heel mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo hee, wat een licht ineens; mooi hoor!
    Grappige broer heb je...;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is fantastisch (om nog maar te zwijgen over de hulptroepen! ;-))!
    En zo tof ook dat zelfde behang erin als op de muur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja echt mooi! Een hele klus maar met een geweldig resultaat, ik kan me voorstellen dat je er blij mee bent :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig! Ik vond hem bruin al mooi, schrok vervolgens van de fotos daarna (wat heeft ze met die kast gedaan dacht ik, maar het was een tussenkast) en toen het eindresultaat van de bruine kast die nu wit is: prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. OHW....supermooi! En wat heerlijk veel bergruimte heb je er in!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat bruin was ook mooi, maar dit is er wel boenk op. Supergeslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zooooo heee! Die is echt super mooi geworden!! Geniet er van!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw echt tof...
    Vooral de achterwand met behang.
    En wat lief dat iedereen je zo helpt!
    Geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi! En je kleed van pomponnen is toch bijna klaar ;-))))

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi geworden man!
    Ik vond bruin inderdaad ook wel mooi maar snap dat wit in jouw huis veeeeel mooier is!

    Home sweet home X

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi!! Bruin was ook mooi, maar dit is geweldig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige kast! Kan ik jouw klusjesvader eens lenen? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig geworden! Moet zo lachen om je broertje! Zou die van mij ook kunnen zeggen, hahaha!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. WAUW dat moet een werk geweest zijn! Knap gedaan van die papa van jou! En knap gevuld van jou natuurlijk ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. HayHay!
    Die kast is fantastisch geworden!
    Wat fijn zoveel opbergruimte!
    Ik geniet ook nog elke dag van mijn craft-kast, die ik een tijdje geleden ook wit heb gemaakt.
    Liefs Danielle (DivaDaan)
    divadaan.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een verschil he zo'n ander kleurtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Geweldig! Wat een ontzettende toffe papa heb jij.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel gaaf! Vind het effect met het zelfde behang super! Alsof het losse delen zijn.
    En ja, zo'n bijdehand broertje heb ik ook...haha...super scherp in z'n opmerkingen soms.

    Veel plezier met je nieuwe kast! Die pa van jou is top!
    Enne...ja, zelf een kleed maken is een optie....:o)

    Succes! Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauw. In mijn huisje zou de oude kleur beter passen, maar dit is perfect mooi zo bij jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat heerlijk dat je van die behulpzame mensen in je omgeving hebt. Je kast is fantastisch zo, staat perfect zo tegen die muur en wat kun je er lekker veel rommeltjes in kwijt. Geniet van de mooie metamorfose. Fijne avond, Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wow, wat is ie gaaf geworden! Pronkstuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Waanzinnig gaaf geworden!!!!!! Stuur die heerlijke verfmensen ook maar eens deze kant op ;-)

    Groetjes, Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  24. dat ziet er inderdaad veel bete ruit. Mooi zo en alles netjes weggeruimd

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Zo'n vader als die van u....die wil ik ook wel even lenen!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Echt heel mooi geworden! En wat heb jij veel stofjes :) Ik zag vandaag op instagram al een mooi kleed voorbij komen, blijft die liggen?

    BeantwoordenVerwijderen